Gorenje Ora ïto White

Gorenje Ora ïto White Collection: Valguse inspiratsioon

Simplexity. Lihtne ja kompleksne. Peale ülemäärase eemaldamist on alles jäänud ainult selgejooneline disain. Lihtne disain, mis ümbritseb meid täna ja homme. Selged lihtsad jooned peegeldavad tuleviku disaini, mil visioon muutub reaalsuseks. Valge. Või nagu disainer ise oma keeles ütleb: Le blanc!  See haarab endasse kogu maailma valguse. Selle puhtus ja lihtsus paljastab iga detaili. Valgega seotud disain omandab erilise tähenduse. Kõikide värvide kokkusulamisel tekkivas valguses on vead lubamatud. Seetõttu on erilise Gorenje Ora ïto kollektsiooni seadmed kaetud valgega. Midagi pole liiast, kõigel on oma eesmärk, hellitades ja flirtides valguse ja puudutusega ning pakkudes hoolikalt kavandatud tõhusust. Valge köök annab kõigile lõputuid personaalseid väljendusvõimalusi. See, kes mõtleb värviliselt, valib valge tausta. Ainult selline keskkond saab pakkuda lõputult erinevaid maitseid ja lõhnu, reaalsust ja kujutlusvõimet. Sellises köögis on võimalik unistada mis tahes värvis. Valguse maagilisel jõul! Mõtle värviliselt. Vali valge.

Mõtle värviliselt. Vali valge!

Tänapäeval ühendab Gorenje – Euroopa üks juhtivaid koduseadmete tootjaid – omavahel täiustatud tehnoloogia, eksklusiivse ja erilise disaini ning kõrge kvaliteedi. Gorenje eesmärgiks on tõusta oma uuenduslike, tehniliselt täiuslike, stiilsete ja keskkonnasõbralike toodetega maailma kõige innovatiivsemaks disainipõhiseks koduseadmete tootjaks.

Kaasaegsele kasutajale parima disainiga ja mõistlike hindadega kodumasinate pakkumiseks tegi Gorenje koostööd maailmakuulsa prantsuse uuema põlvkonna tootedisaineriga Ora ïto. Koostöö tulemusena sündis trendikas tipptehnoloogiat sisaldavate kodumasinate seeria – Gorenje Ora ïto Collection. Saadaval nii musta kui ka valgena.

Ora ïto: valge värvi jumaldaja

Ora ïto kaubamärgi taga on loominguline noor prantsuse disainer, kelle provokatiivsed ideed viisid ta kiiresti disainimaailma tippu.
Oma karjääri alguses esitas ta oma veebilehel virtuaalsete toodete disaine ja ideid, millele ta oli omal algatusel lisanud tuntud kaubamärkide tähistused. Inimesed hakkasid tellima tooteid, mida polnud olemaski. Suurettevõtted nagu Louis Vuitton, Nike, Gucci, Swatch, Apple ja Levi’s oleksid võinud noore isehakanu kohtusse kaevata, kuid olid tema disainidest nii rabatud, et võtsid ta hoopis tööle.

Galerii

Külastage
meid
YouTube
Jagage
teistega
Facebook
Twitter
Olge
informeeritud
RSS