Teenindus ja tehniline tugi

Quality service

Gorenje pakub Quality Service - nimelist müügijärgset teenindust kõikidele Gorenje toodetele. Palun kontrollige üksikasju tootega kaasas olevast kvaliteedigarantii voldikust. See näitab meie usku oma tehnoloogiasse ja suurepärast tootekvaliteeti, mida Gorenje on pakkunud enam kui 60 aastat.  Kvaliteet on meie võtmesõnaks. Me kindlustame selle.

Ostujärgne teenindus

Gorenje toodet omades on teil võimalik end alati kindlalt tunda – ebatõenäolisel juhul, kui seadme töös peaks esinema rikkeid, saate usalda selle hoolduse meie kätesse. Probleemide korral, mis vajavad klienditeeninduse abi, kontakteeruge, palun, klienditoe telefonil.

Palun pange käeulatusse teave oma seadme kohta (sealhulgas ostukuupäev), et saaksime teie probleemile võimalikult täpselt vastata.

Gorenje teeninduslubadus

Gorenjes on meie esmaseks prioriteediks pakkuda klientidele kõrgeima kvaliteediga teenindust. Oleme pühendunud, muutmaks teie kogemus parimaks võimalikuks, ning mõistame, et täiuslikkuse poole püüdleja maine on miski, mille nimel tuleb vaeva näha iga päev.  Selle tulemusena oleme pühendunud järgmistele klienditeeninduse tasemetele:

  • Me koolitame pidevalt oma personali, samuti meie äripartnerite oma, eesmärgiga pakkuda alati täiuslikku ja professionaalset klienditeenindust.
  • Hoiame töös Põhjamaade klienditeeninduskeskust,  millel on rahvuslik ulatus.
  • Pakume tehnilist abi ja tuge meie kogenud ja kompetentsetelt töötajatelt.
  • Võtame vastutuse tekkinud probleemide eest ning oleme pühendunud teile regulaarse informatsiooni andmisele.
  • Vastame teie telefonikõnedele ja kõikidele kirjadele kiirelt ja tõhusalt.
  • Remonditoe tekkimise vajadusel võetakse teiega ühendust meie väljaõppinud inseneri poolt 24 tunni jooksul meie poole pöördumisest.
  • Püüdleme alati selle poole, et parandada viga esimesel korral.
  • Kasutame ainult originaalvaruosi.
Külastage
meid
YouTube
Jagage
teistega
Facebook
Twitter
Olge
informeeritud
RSS